Opozorilo Ta stran uporablja piškotke, ki vam omogočajo bolj prijetno uporabniško izkušnjo. Z nadaljevanjem uporabe splentega mesta se strinjate z njihovo uporabo. - Pogoji poslovanja OK

Splošni pogoji

Splošni prodajni pogoji za spletno trgovino TGH

 

  1. Področje uporabe

 

Ti splošni prodajni pogoji za spletno trgovino TGH (www.tgh.si) urejajo delovanje spletne trgovine, ki je v lasti in upravljanju družbe TGH D.O.O. Zadružna c. 14A 8340 ČRNOMELJ (v teh splošnih pogojih označen tudi kot »TGH«) ter poslovanje in pogodbeni odnos med TGH in obiskovalci spletne trgovine TGH. Splošni prodajni pogoji za spletno trgovino TGH so sestavljeni v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov, zakonom o elektronskih komunikacijah, zakonom o varstvu osebnih podatkov in drugo veljavno zakonodajo.

 

Za vse nakupe, naročila, pošiljke izdelkov in druge storitve, ki se izvedejo oziroma naročijo prek spletne trgovine TGH  (www.tgh.si), veljajo izključno predmetni Splošni prodajni pogoji za spletno trgovino TGH (v nadaljevanju tudi »splošni pogoji«). Za nakupe, izdelke po naročilu strank, pošiljke izdelkov, podjemne storitve in druge storitve, ki se izvedejo oziroma naročijo v TGH, veljajo izključno ti Splošni prodajni pogoji.

 

 

 

 

  1. Prijava oziroma registracija

 

Izdelke v spletni trgovini TGH lahko kupujete bodisi kot registriran kupec z uporabniškim računom ali kot t.i. gost, tj. uporabnik brez uporabniškega računa (oboje v nadaljevanju kot »kupec«).

 

Kupec mora ob registraciji vnesti naslednje osebne podatke:  elektronski naslov, ime, priimek in geslo.

 

Za opravo nakupa v spletni trgovini TGH pa mora kupec vnesti naslednje osebne podatke: elektronski naslov, ime, priimek, naslov, mesto, poštna številka, država, kontaktni telefon. Te podatke TGH potrebuje za izvedbo naročila.

 

Kupec mora za uspešen nakup tudi označiti polje, da se strinja s temi splošnimi pogoji ter da podaja svoje soglasje za to, da TGH obdeluje njegove osebne podatke, ki jih je vnesel v prijavni obrazec ob registraciji, za namen izvajanja storitev v okviru spletne trgovine. Kupec mora biti za nakup star najmanj osemnajst let. Vse navedeno velja tako za registrirane kot neregistrirane kupce (»goste«), pri čemer kupec, ki ni registriran, ne more izkoriščati določenih prednosti, ki jih nudi registracija na spletni strani (kot so npr. enostavno ponovno naročanje brez ponovnega vnosa podatkov ali pa možnost pregleda stanja odprtih naročil, spreminjanja naslova dostave ipd.). V primeru registracije TGH shranjuje podatke o kupcu in podatke o naročilu, tako da se pri vseh prihodnjih naročilih že prikažejo vneseni podatki, ki pa jih kupec nato lahko potrdi ali spremeni. V računu registriranega kupca  lahko kupec kadarkoli pogleda shranjene podatke, naslove za pošiljanje in pretekla naročila.

 

Kupec je sam odgovoren za varno hrambo katerega koli uporabniškega imena ali gesla, s katerimi dostopa do uporabniškega računa. Kupec je dolžan svoje geslo takoj spremeniti, v primeru da posumi, da je ogrožena varnost njegovega uporabniškega računa, in o tem obvestiti TGH. Kupec z vnosom svojih podatkov ob prijavi ali registraciji zagotavlja, da so njegovi vneseni podatki popolni in pravilni.

 

 

  1. Postopek nakupa v spletni trgovini

 

Kupec iz sortimenta spletne trgovine TGH izbere izdelke, ki jih želi kupiti, in jih z gumbom »v košarico« položi v svojo nakupovalno košarico. Za opravo nakupa mora kupec klikniti gumb »Klikni in prevzemi«, s čimer je preusmerjen na stran, ki vodi do pregleda spletne košarice in zaključek nakupa. V nakupovalni košarici je kupcu omogočeno urejanje košarice (tj. odstranitev izdelkov in spreminjanje količine izdelkov). V pregledu košarice se nahaja tudi povezava na zaključek naročila, kjer kupec vnese svoje osebne podatke za naročilo. V zaključku naročila se lahko nahaja polje za kodo za popust, kamor lahko kupec vnese morebitno kodo za popust in jo potrdi.

 

Kot način dostave TGH ponuja možnost osebnega prevzema v TGH prodajnem centru Črnomelj (»Klikni & prevzemi«) ali dostavo po pošti. Način dostave oziroma izbiro TGH prodajnega centra, kupec izbere ob zaključku nakupa. 

Za tem kupec izbere še enega izmed načinov plačila, ki so podrobneje opisani spodaj (plačilo z neposredno obremenitvijo debetne ali kreditne kartice; z bančnim nakazilom; ali s plačilom po povzetju). Kupec lahko skozi celoten proces zaključka naročila  vidi »povzetek naročila«, kjer so navedeni vsi izbrani izdelki, količine in vrednost naročila.  Kupec z gumbom »zaključi nakup« zaključi svoje naročilo. Manjkajoče ali napačne vsebine se prikažejo z oranžnim okvirjem in opozorilom za popravek.

 

S klikom na gumb »zaključi nakup« kupec odda zavezujočo ponudbo za nakup izdelkov, zbranih v nakupovalni košarici. V primeru uspešno oddanega naročila se na spletni strani izpiše potrditev prejema naročila, za tem pa kupec prejme potrditev prejema naročila še prek elektronske pošte. Za tem bo TGH naročilo pregledal in preveril dobavljivost naročenih izdelkov ter največ v 72 urah po oddanem naročilu potrdil naročilo kupca, če ga bo lahko izpolnil. Kupoprodajna pogodba med TGH in kupcem je sklenjena, ko kupec prejme elektronsko sporočilo z obvestilom »Vaše naročilo je pripravljeno za prevzem/pošiljanje«. Če kupec v 72 urah po oddanem naročilu tega potrditvenega elektronskega sporočila ne prejme, pogodba med kupcem in TGH spletno trgovino ni sklenjena in naročilo za kupca ni zavezujoče.

 

Prejem elektronskega sporočila »Vaše naročilo je pripravljeno za prevzem/pošiljanje« pomeni, da lahko kupec že opravi prevzem blaga v prodajnem centru TGH.

 

V primeru, da TGH katerega od naročenih izdelkov ne more dobaviti oziroma pripraviti za prevzem v predvidenem dobavnem roku zaradi nepredvidljivih razlogov (zamuda Pošte Slovenije, vremenske okoliščine, zamude zaradi posledic nalezljive bolezni Covid-19, in podobno), na katere TGH nima vpliva, bo kupca o tem obvestil preko elektronske pošte ali telefona. TGH bo kupcu ponudil nov dobavni rok. Kupec ima v tem primeru pravico do brezplačnega odstopa od pogodbe.

 

V primeru, da bi bilo potrebno preveriti podatke kupca ali zaradi zagotavljanja pravilne dostave lahko TGH kupca pokliče na telefonsko številko, ki jo je kupec vnesel v spletno trgovino ob oddaji naročila. 

 

Potrjeno naročilo in s tem pogodba med TGH in kupcem se v elektronski obliki nahaja na sedežu družbe TGH (TGH D.O.O., Zadružna c. 14A, 8340 ČRNOMELJ). Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe s pošiljanjem zahteve po elektronski pošti na naslov spletna.prodaja@tgh.si.

 

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila oziroma nakupa. Kupec z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost s splošnimi pogoji.

3.a Hranjenje naročenega blaga za osebni prevzem (Klikni in prevzemi)

Plačano blago (kreditne kartice, nakazilo)

V primeru, da ste blago plačali ob nakupu v spletni trgovini (kreditne kartice, nakazila) vam blago hranimo 6 delovnih od prejema e-pošte "Vaše blago je pripravljeno za prevzem". Po pretečenem roku se blago vrne na prodajne police, naročilo pa stornira.

Neplačano naročilo (plačilo ob prevzemu)

V primeru izbire plačila ob prevzemu v trgovini, vam naročilo hranimo 3 delovne dni od prejema e-pošte "Vaše blago je pripravljeno za prevzem". Po pretečenem roku se blago vrne na prodajne police, naročilo pa stornira.

 

  1. Načini plačila in cene

 

Plačilo blaga v spletni trgovini TGH lahko kupci opravijo na naslednje načine:

 

4.a Plačilne kartice

Nakup v spletni trgovini je možen s kreditnimi in debetnimi plačilnimi karticami  BA Maestro, Karanta, MasterCard, Visa.

 

4.b Bančno nakazilo / plačilo po predračunu

Pri izbiri plačila na podlagi predračuna, po zaključku naročila kupec prejme potrditev naročila prek elektronske pošte, skupaj s podatki za plačilo. Za sklic kupec uporabi številko naročila. Naročilo je potrebno plačati najkasneje v treh (3) dneh od prejema elektronske pošte s podatki o plačilu, v nasprotnem primeru bo TGH kupčevo naročilo preklical. Rok za pripravo takega naročila začne teči, ko TGH prejme nakazilo na tekoči račun.

 

4.c. Po povzetju

V primeru storitve osebnega prevzema, lahko kupec blago plača ob prevzemu v prodajnem centru TGH. Na voljo so plačila s karticami iz točke 4.a, vrednostnimi boni TGH in z gotovino.

 

Nakup s plačilnimi karticami v spletni trgovini TGH je popolnoma varen. TGH zagotavlja ukrepe, namenjene zmanjševanju prevar pri spletnih plačilih, skladno z nacionalno in evropsko zakonodajo, ki ureja plačilne storitve, ki v določenih primerih zahteva ukrep t.i. močne avtentikacije strank. Prodajno mesto spletne trgovine TGH posluje v sistemu 3D Secure varnostnega standarda.

Vse cene blaga v spletni trgovini TGH so navedene v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cena, ki zavezuje kupca, je cena, ki velja v trenutku oddaje naročila. Cene, navedene v spletni trgovini TGH, veljajo le za nakupe v spletni trgovini TGH. Cene v spletni trgovini TGH se lahko razlikujejo od cen istega blaga v prodajnih enotah TGH, prav tako pa lahko TGH cene blaga v spletni trgovini TGH spreminja brez predhodnega obvestila.

 

  1. Dostava

TGH si prizadeva za najhitrejšo možno dostavo naročenega blaga na območju Republike Slovenije. Dostava se izvaja v sodelovanju s Pošto Slovenije in podjetjem DPD.

Dobavni rok za pošiljke je tri do šest delovnih dni, razen če je pri posameznem izdelku naveden drugačen rok. Sobote, nedelje in prazniki se ne štejejo v čas dobave. Dobavni rok za dostavo začne teči naslednji delovni dan po potrditvi naročila oz. plačilu.

V primeru, da TGH katerega od naročenih izdelkov ne more dostaviti v predvidenem dostavnem roku zaradi nepredvidljivih razlogov (zamuda dostavne službe, vremenske okoliščine, zamude zaradi posledic nalezljive bolezni COVID-19, in podobno), na katere TGH nima vpliva, bo kupca o tem obvestil preko elektronske pošte ali telefona in kupcu ponudil nov dostavni rok. Kupec ima v tem primeru pravico do brezplačnega odstopa od pogodbe.

TGH si pridržuje pravico do delnih pošiljk. Nekateri izdelki se ponujajo v razstavljeni obliki. Sestava oziroma montaža ni všteta v ceno. To velja predvsem za pohištvo, plavalne bazene, ograje itn. Če želite plačljivo montažo, se, prosimo, obrnite na strokovne svetovalce TGH v prodajnem centru TGH. Naročilo ponudbe za izvedbo montaže je možno opraviti v trgovskem centru TGH. Spletna trgovina možnosti naročila montaže ne ponuja.

 

 

CENIK DOSTAVE

 

 Za pakete običajnih dimenzij in teže do 5kg znaša cena dostave 4,00 eur. Za vse ostale pošiljke velja spodnji cenik upoštevajoč navedbi v nadaljevanju.

5 kg

15 kg

6,00 €

 

15 kg

25 kg

8,00 €

 

25 kg

50 kg

12,00 €

 

50 kg

100 kg

30,00 €

poslovni paket večjih dimenzij

100 kg

250 kg

45,00 €

paleta

250 kg

600 kg

65,00 €

paleta

 

 

 

 

Odkupnina brez naloga

 

1,50 €

 

 

Za pošiljke vredne 200,00 eur in več je dostava praviloma v ceni upoštevajoč spodnjo navedbo.

Za artikle posebnih dimenzij in večje teže se cena dostave posebej dogovori ob sklepanju spletnega nakupa.

 

Paketno pošiljanje

Dostava poteka s paketno dostavno službo na naslov v Sloveniji, ki ga navede stranka; naročena pošiljka se raztovori ob vhodnih vratih stranke. Dostava blaga v tujino ni možna. Stroški dostave so pri navedbi cene izkazani posebej in so vidni v nakupni košarici, ko izberemo način dostave. Pogoj za dostavo do vhodnih vrat je ustrezen prostor in dostop za dostavno službo, glede na dimenzije izdelkov in dimenzije celotne pošiljke. 

 

Dostava večjih paketov na paletah ali v dimenzijah, ki ne gredo čez vrata objekta dostave, se raztovori na mestu dosegljivem za dostavno vozilo. Prenos do mesta uporabe/skladiščenja je v pristojnosti kupca.

 

Težko in nepraktično blago lahko TGH dostavi kupcu na podlagi posebnega dogovora, ki vključuje tudi plačilo stroškov transporta. Blago se v takem primeru dostavi »do robnika« pri kupcu in dostava ne vključuje morebitnega vnosa blaga v kupčeve prostore in podobno, temveč se blago zgolj raztovori na mestu, ki je primerno glede na transportno sredstvo (na primer na dvorišču, ki je dostopno za kamion, ob cesti in podobno), ne da bi bilo za to potrebni posebni vozni manevri (prevoznik ne more manevrirati na ozkem uvozu, na cesti oziroma ulici, kjer ne more varno obrniti in podobno). Mesto raztovora blaga in nadaljnje razpolaganje z blagom je izključno v sferi kupčeve odgovornosti. Če blago ni bilo plačano ob nakupu, ga je treba plačati prevozniku (vozniku), najkasneje pred pričetkom raztovarjanja. Datumi dostave so lahko določeni zgolj do dneva natančno, brez navedbe morebitne ure prihoda in so odvisni od razpoložljivosti transportnih zmogljivosti.

 

 

  1. Priporočila glede pregleda izdelkov ob prevzemu

 

Predlagamo, da ob prevzemu izdelkov upoštevate naslednje korake, ki bodo olajšali vaše uveljavljanje zahtevkov zaradi morebitnih nepravilnosti blaga ali storitve dostave:

 

  • če ste pošiljko že prevzeli in kasneje ugotovili, da je pošiljka poškodovana, morate sprožiti reklamacijski postopek pri Pošti Slovenije, kot je ta urejen na Pošti Slovenije (predvidoma tako, da v 30 dneh od prevzema izdelka izdelek prinesete na pošto ali se dogovorite z vašo poštno enoto, da vas obiščejo na domu in nato skupaj z uslužbencem naredite zapisnik o poškodovani pošiljki). Za hitro rešitev postopka vas prosimo, da nam kopijo zapisnika pošljete na spletna.prodaja@tgh.si. Nadaljnje reševanje poškodovane pošiljke bomo s Pošto Slovenije urejali mi, vam pa bomo poslali nov brezhiben izdelek ali povrnili kupnino. Poškodovan izdelek prevzame Pošta Slovenije;
  • če ste prevzeli izdelek in ste ugotovili, da pošiljka ni poškodovana, najprej preverite, ali ste prejeli izdelek, ki ste ga naročili;
  • če se slika na embalaži ali opis ali koda izdelka ne ujema z naročenim izdelkom, ne odpirajte embalaže, ampak nas kontaktirajte na elektronski naslov spletna.prodaja@tgh.si, da preverimo ali je bila dostava na vaš naslov pravilna;
  • če ste preverili, da ste prejeli naročeni izdelek, embalažo odprite previdno. Pri tem nalepk in zaščit ne odvrzite, dokler se ne prepričate, da boste izdelek obdržali.

 

 

  1. Odstop od pogodbe

 

Če želite zaradi kateregakoli razloga odstopiti od prodajne pogodbe oziroma nakupa, lahko to storite v roku 14 dni od prevzema blaga, in sicer brez navedbe razloga za odstop. Odstop od pogodbe uresničite tako, da nam pošljete pisni odstop od pogodbe na obrazcu, ki se nahaja na povezavi ………….., preko elektronske pošte spletna.prodaja@tgh.si ali z drugo nedvoumno izjavo, da odstopate od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Edini strošek, ki vas bo pri odstopu od pogodbe bremenil, je strošek vračila blaga, ki ga lahko pošljete po pošti ali pa ga fizično vrnete v prodajni center TGH Črnomelj.

 

 

Naslov za vračilo blaga po pošti:

TGH d.o.o.

(spletna prodaja)

Zadružna c. 14A

8340 ČRNOMELJ

 

Blago morate vrniti v roku 30 dni od odstopa od pogodbe. Priložen mora biti račun, embalaža in morebitna druga pripadajoča dokumentacija. Embalaža izdelka mora biti nepoškodovana. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti izdelka, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Enaki pogoji veljajo za vračilo v prodajni center TGH.

 

Prejeto kupnino vam bomo vrnili po prejemu blaga, in sicer z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili ob nakupu, razen če ste plačali po povzetju (v tem primeru vam bomo denar nakazali na vaš transakcijski račun). V primeru odstopa od pogodbe vam bomo najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrnili vsa prejeta plačila, pridržujemo pa si pravico zadržati vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler ne predložite dokazila, da ste blago poslali nazaj.

 

Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti izdelka, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

 

Razen če sta se pogodbeni stranki izrecno dogovorili drugače, kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v naslednjih primerih:

  • pri naročilu izdelkov oziroma blaga, ki je bilo izdelano po naročilu kupca;
  • pri blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro poteče rok uporabe;
  • pri dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je kupec po dostavi odprl varnostni pečat;
  • pri dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij, razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
  • pri dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
  • pri dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti.

 

 

  1. Garancija

 

Za izdelke z garancijo veljajo garancijski pogoji, kot so navedeni na garancijskem listu. Garancijski rok začne teči z dnem prevzema blaga s strani kupca. Garancija velja na območju Republike Slovenije. Kupec mora za uveljavljanje garancije sami garanciji priložiti tudi račun nakupa. Za reševanje reklamacij je pristojen pooblaščeni servis, naveden na garancijskem listu.

 

Garancija velja le za primer, če kupec blago uporablja v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Iz garancije so izključene napake in oblike obrabe, ki so posledica običajne obrabe, nepazljivega rokovanja z izdelkom ali pomanjkljivega vzdrževanja, ali pa napake, ki so bile stranki ob nakupu znane. Garancija zapade takoj, ko kupec odpre ali da odpreti ohišje izdelka.

Pooblaščeni servis mora blago popraviti v 45 dneh od prejema zahteve za odpravo napak, v nasprotnem primeru pa kupcu zagotoviti nov, brezhiben, izdelek.

 

Za presojo obstoja napak na izdelku je pristojen zgolj pooblaščeni serviser, ne prodajalec. Zato zamenjava izdelka ali vračilo izdelka brez mnenja pooblaščenega serviserja ni možna.

 

Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko kupec najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od kupca prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec kupcu brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

 

Če proizvajalec v roku iz prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko kupec razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine. Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov garancijski list.

 

Pravice kupca iz tega člena ugasnejo po dveh letih od dneva, ko je kupec zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim.

 

  1. Reklamacija / stvarne napake

 

V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov je napaka stvarna v primeru:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za normalno rabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Stvarno napako lahko uveljavljate za vsak kupljeni izdelek, neodvisno od tega, ali je bila zanj izdana garancija.

 

Stvarno napako morate uveljavljati oziroma TGH o njej obvestiti v roku dveh (2) mesecev od odkritja napake. V obvestilu morate napako natančno opisati in obvestilo poslati na elektronski naslov spletna.prodaja@tgh.si, ali po pošti na naslov TGH d.o.o. (spletna prodaja), Zadružna c. 14A, 8340 ČRNOMELJ, ali ga osebno oddati v prodajnem centru TGH. Po poslanem obvestilu mora kupec TGH omogočiti, da izdelek pregleda.

 

Po ustreznem obvestilu in omogočenem pregledu izdelka ima kupec pravico zahtevati kateregakoli od naslednjih jamčevalnih zahtevkov:

  • odpravo napako na izdelku
  • vračilo dela plačanega zneska v sorazmerju z napako
  • zamenjavo izdelka z napako z novim brezhibnim izdelkom
  • vračilo celotnega plačanega zneska

 

TGH ne odgovarja za stvarne napake, ki se pojavijo po dveh (2) letih od izročitve izdelka.

 

Če obstoj napake na izdelku ne bo sporen, bomo čimprej, vendar najkasneje v roku osmih dni, ugodili vašemu zahtevku. V primeru spora glede obstoja napake pa vam bomo najkasneje v osmih dneh pisno odgovorili.

 

 

  1. Varovanje osebnih podatkov

 

Informacije o varstvu podatkov, o pooblaščencu za varstvo podatkov in vaših pravicah kot osebi, na katere se podatki nanašajo, so na voljo prek spletne strani "Politika zasebnosti"

TGH za namen izvajanja spletne trgovine TGH obdeluje naslednje osebne podatke:

  • podatki, pridobljeni ob prijavi oziroma registraciji: ime, priimek, elektronski naslov in geslo;
  • podatki, pridobljeni ob opravi nakupa: ime in priimek, naslov, telefonska številka, način plačila, način dostave, izdelki, ki so predmet nakupa ter morebitni drugi podatki, ki bi bili potrebni za sklenitev pogodbe oziroma izvedbo naročila;
  • podatki v zvezi z morebitnimi pritožbami, reklamacijami, jamčevalnimi in drugimi zahtevki: ime in priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka, vsebina zahtevka, datum podaje zahtevka, način reševanja zahtevkov, datum nakupa, komunikacija s kupcem v zvezi z zahtevkom, podatki o načinu rešitve oziroma zaključka zahteve ter drugi podatki, ki so potrebni za rešitev zahtevkov kupca.

 

Pravna podlaga za zbiranje navedenih osebnih podatkov je pogodba, sklenjena med kupcem in TGH (člen 6/I točka b Uredbe EU 2016/679). Pri tem pa je pravna podlaga za zbiranje podatkov v fazi prijave oziroma registracije kupca podana tudi v primeru, če kupec nakupa ne opravi, in sicer na podlagi neposredne privolitve kupca (člen 6/I točka a Uredbe EU 2016/679).

 

TGH kupcem omogoča tudi prijavo na elektronske novice (»TGH …………«), s katerim bo kupce obveščal o raznih akcijah, ponudbah, novostih in prireditvah. Kupec se temu lahko izogne, če predhodno izjavi oziroma označi, da elektronskih novic ne želi prejemati. Na elektronske novice (»TGH …….«) se lahko prijavite na naši spletni strani. TGH elektronske novice vam nato pošljemo občasno in po potrebi ter izključno na podlagi vašega izrecnega soglasja (privolitve).

 

TGH bo zbrane osebne podatke obdeloval zgolj za namene, za katere so bili zbrani. Osebni podatki, ki so zbrani na podlagi privolitve kupca, se bodo obdelovali do preklica privolitve kupca, ostali osebni podatki pa do poteka zakonskih rokov, v katerih lahko posamezna stran uveljavlja zahtevke, izvirajoče iz sklenjene pogodbe.

 

TGH se obvezuje, da bo z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki ravnal v skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov in nacionalno zakonodajo ter da bo zbrane osebne podatke zbiral in obdeloval izključno za namen izvajanja spletne trgovine TGH.

 

Ukinitev registracije

Kupec, ki želi ukiniti registracijo, nam to lahko sporoči na elektronski naslov: spletna.prodaja@tgh.si. TGH bo po prejemu zahteve za izbris registracije lahko kontaktiral kupca, za preverjanje pristnosti njegove zahteve, za tem pa bo kupcu poslal dokončno potrditev ukinitve registracije. Zahtevek za ukinitev registracije morate poslati z elektronskega naslova, s katerim ste opravili registracijo. TGH bo v roku 15 dni od prejema zahteve kupca za ukinitev registracije tudi zbrisal osebne podatke kupca in ga o tem tudi obvestil.

 

Odjava od elektronskih novic

Kupec se lahko iz seznama prejemnikov elektronskih novic preko TGH ……. kadarkoli odjavi oziroma prekliče svoje soglasje, in sicer s klikom na povezavo za odjavo na elektronske novice, ki ste jih prejeli ali pa tako, da nam prek elektronske pošte na naslov: spletna.prodaja@tgh.si pošljete odjavo od prejemanja elektronskih novic. Poleg tega nam lahko preklic soglasja pisno posredujete tudi na naslov TGH d.o.o., Zadružna c. 14A, 8340 Črnomelj.

 

 

  1. Odgovornost

 

Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si TGH pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali ustavi dostop do strani spletne trgovine. TGH ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnihkoli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.

 

TGH se trudi zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov, objavljenih na spletnih straneh. Kljub temu pa je možno, da se lastnost in dobavljivost izdelkov spremeni tako hitro, da ni možno pravočasno popraviti podatkov v spletni trgovini TGH. V takem primeru bo TGH kupca o spremembah obvestil in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

 

TGH si prizadeva za zagotovitev ustreznih slik za vse izdelke v spletni trgovini TGH. Pri tem pa TGH dopušča možnost za nepravilnosti podatkov, slikovnega ali besednega materiala v spletni trgovini TGH. Za podrobnejše opise in informacije se lahko obrnete na nas ali neposredno na proizvajalca izdelka.

TGH si pridržuje pravico do sprememb teh splošnih pogojev kadarkoli, kakorkoli in brez predhodnega opozorila.

 

Za vse nakupe, naročila, pošiljke izdelkov in druge storitve, ki se izvedejo oziroma naročijo prek spletne trgovine TGH, veljajo izključno predmetni splošni pogoji in kupec morebitnih svojih pogojev ne more postavljati. Nasprotujoči ali odstopajoči pogoji kupca ne postanejo vsebina pogodbe niti takrat, kadar TGH izvede storitev brez pridržkov.

 

Odgovornost družbe TGH  je omejena na naklep in hudo malomarnost, obseg odškodnine pa je omejen na  predvidljivo značilno škodo, razen v primeru zahtevkov zaradi poškodovanja življenja, telesa in zdravja ter zahtevke iz naslova odgovornosti za izdelek.

 

 

  1. Avtorske pravice

 

Vsi podatki, slike in informacije na spletni strani TGH predstavljajo avtorsko delo, zaščiteno z zakonom o avtorskih pravicah, in jih ni dovoljeno uporabljati ali reproducirati brez predhodnega pisnega dovoljenja TGH. Blagovne oziroma storitvene znamke in logotipi drugih podjetij ravno tako predstavljajo zaščiteno intelektualno lastnino teh podjetij.

 

  1. Pridržek lastništva

 

TGH si pridržuje lastništvo na prodanih izdelkih do prejema celotnega plačila od kupca. V primeru, da kupec kupnine ne poravna v roku, si TGH pridržuje pravico kupcu zaračunati tudi zakonske zamudne obresti za čas od zamude do plačila.

 

  1. Postopek obravnave pritožb in sodna pristojnost

 

V primeru pritožb, sporov ali vprašanj, se obrnite na telefonsko številko +386 (0)7 30 62 100 ali na elektronsko pošto spletna.prodaja@tgh.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

 

Na vse pritožbe se bo TGH odzval po elektronki pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času.

 

V primeru, da sporov s kupci ne bomo mogli rešiti sporazumno, bo za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem naslovu kupca.

 

Družba TGH D.O.O., Zadružna c. 14A, 8340 Črnomelj v skladu s tretjim odstavkom 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) potrošnike obvešča, da ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z ZIsRPS.

Družba TGH D.O.O.,kot ponudnik, ki se ukvarja s spletno prodajo, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

 

Predmetni splošni pogoji in celotno razmerje med TGH in kupcem, ki izvira iz nakupa preko spletne trgovine TGH, se presojajo po slovenskem pravu.

 

  1. Pomoč uporabnikov

 

V primeru kakršnih koli vprašanj v zvezi z naročili, dostavo, reklamacijami ali drugimi vprašanji, povezani s spletno trgovino TGH, nas lahko kontaktirate na:

  • elektronski naslov: spletna.prodaja@tgh.si
  • telefon: ponedeljek - petek 08:00- 14:00
  • za pomoč pri spletnem nakupu na številko: +386(0)7 30 62 100

 

  1. Podatki o podjetju:

 

Upravljavec spletne strani www.TGH.si  je družba:

 

TGH D.O.O.

(spletna prodaja)

Zadružna c. 14A

8340  ČRNOMELJ

Matična številka: 3664651000

ID za DDV: SI12782807

Dopolnjeno, maj 2021

Predmetni Splošni prodajni pogoji za spletno trgovino TGH veljajo od dne 14. 05. 2021.

 

 

Verzija 1.0